opc_loader

Wensenlijst

Garantie en klachten
Garantie
We gaan altijd voor uitstekende kwaliteit. Helaas komt het weleens voor dat er iets niet goed gaat met transport of dat er een andere reden is waarom jij aanspraak wilt maken op de garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om het gebrek uiterlijk binnen twee maanden na constatering bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zorgen wij dat je product kosteloos gerepareerd of vervangen wordt.
Garantie geldt alleen voor product- en fabricagefouten. Op slijtage, beschadigingen of het zelf beschadigen van het product geldt de garantie niet. Of de schade onder de garantie valt wordt beoordeeld door onze leveranciers.
Wanneer je ontvangen product gebreken vertoont binnen de garantietermijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via support@kosmeoobags.nl. Als het product niet te repareren valt, zorgen we voor een vervangend product. Als het product niet meer geleverd kan worden, dan bieden we je een gelijkwaardig product aan. Is dit niet mogelijk, dan ontvang je het orderbedrag (deels) terug.

De geboden garanties doen geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande wettelijke garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen.

Wat is jouw wettelijke garantie? “Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op 2 jaar 'wettelijke garantie'. In de Europese regels staat inderdaad een wettelijke termijn van 2 jaar. Maar in Nederland spreken we niet van wettelijke garantie. In plaats daarvan staat in de wet dat een product moet bieden wat u ervan mag verwachten. Van veel producten mag u verwachten dat ze langer meegaan dan 2 jaar. Daarom hebt u bij deze producten ook na 2 jaar nog recht op een gratis reparatie of een nieuw product.” Bron: https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie


Klachten
Soms gaan dingen anders dan wij en jij willen. Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of door een mail te sturen naar support@kosmeoobags.nl. Komen we er samen niet uit? Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit kan alleen als je klacht nog niet op een andere manier in behandeling is genomen.


Kosmeoo Bags
Churchilllaan 193
3527 GX Utrecht
Nederland
+31 6 28 68 49 31
support@kosmeoobags.nl
IBAN: NL80KNAB0259406341
BIC: KNABNL2H
KvK: 75486776
Btw: NL002274233B43

Contact

*